úterý 30. září 2008

Bum bum policejního autíčka do šalinky





1.září, prvnáčci ve školních lavicích a ministr školství Liška co je vítá. Matně si vzpomenu jaké bylo to moje "poprvé" kdy jsem i já celý nervozní zasedl do lavice. Spokojenej přijdu kolem 11té do redakce vysypu fotky najím se a v tom že se prej něco stalo na Lidické, prej bouračka policejního auta se šalinou. To už ke mě chvátá Pavlík at´ si pohnu,´zbalím všechny fotokrámy do brašny a vybíháme s Pavlíkem z redakce. Je to hnedka za rohem, přicházíme na místo vytahuju foták, prudký světlo, nasazuju blesk a všude okolo moře lidí a ještě větší kolona tramvají která se nakonec rozroste ještě víc. Prý 4policistky v civilním autě co je smetla čelně šalina...nic vážného se nestalo dozvidám se, ale popravdě, potom co se blíž podivám na auto se mi to nechce zdát. Dělám první fotky a pomyslím si "skurvenej první školní den..." fotím si, Pavlík mezitím sonduje od policajtů info, seznamuje mě s kýmsi kdo je asi důležitej-ještě že zhruba vím jak vypadá, prej mě bude pouštět za pásky. Na ostrůvku u zastavky ještě více lidí ale jakoby se bály vstoupit na trat a podivat se blíž, jen slyším dotazy "A pronásledovaly někoho?" nebo "no jo no ženský za volantem" a taky " No jo aspon jde vidět že policajti neumí řídit, patří jim to." V tom před sešrotované auto vleze holčička-mám za to že z první třídy-s červeným batohem větší než ona pomalu, vytáhne mobil a cvakne si to. Ani vteřinu neváhám...



...pěkný první školní září holčičko, pomyslím si.


...pěkný první pracovní den Tome, pomyslím si.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No hele tak ji ta školička asi byla milejši než ten stres na ulici :-)

Unknown řekl(a)...

ta fotka s tou holcickou, to je bombaaa!