čtvrtek 2. října 2008

takovej nudnej den...




...to mohl bejt, kdyby nebyl ráno soud s 14mafianáma, zakuklencama se samopalama, psovodem-no samé vlídné tváře po ránu. Postopujou po schodech-výtahem kvůli bezpečnostním podmínkám nejedou-tak si je cvakám z vrchu telákem. Přichází pomalu do třetího patra,to už měním objektiv a řadím se nakonec celé maškarády uzaviranou psovodem. To už je při vstupu bere Jirka,připojuju se a začiná "portretování" v soudní síni, jednotlivé představování mafiánů. Nasazuju širokáč a beru je pěkně ze široka. To už mě Jirka klepe na rameno-odcházíme a ještě si před soudní síni cvakáme psovoda s pejskem.











Frčíme do redakce, je zrovna porada na které se dozvídám se o jakési akrci-harminický běh-jenž začiná za chviličku, jdu si pro brašnu a to už na mě čeká externistka(ta z paní bover:-) ) vytahuju polystyren a s prázdným žaludkem se s chutí zakusuju-nabízím-nechce.


Docházíme na Moravák slyšíme hudbu-rytmická-cikani hrajou, mají to prostě v krvi. Vytahuju foták a začinám fotit nějaké šašky v modrých kombinézách s ohněm na takové tyčce-to mě ale za chvilí mrzí- a zaměřím se na cikanský děcka, hlavně jedna usoplená holčička mě fascinovala:-). Konec kapely a šašci v modrým se chopí mikrofonu a jen tak zaslechnu něco o vypouštění holobů míru-nasazuju širokáč-běžím k podiu ale naštěstí se holubům z krabice moc nechce takže jsem o nic nepřišel. Střílím jednu fotku za druhou-holuby míru a cikanský děcka celý happy- no snad něco vyšlo. Potom modří šašci s pochodní vyněhli tak sem si je nacvakal a vrátil se nafotit ještě pár fotek. Odcházíme, čekáme u semaforu na křižovatce a na zemi mě zaujal růžový hřebínek který určitě vyadl nějakýmé holčičce-zkouším to nějak zakomponovat- tak to cvaknu.







V redakc sypu fotky, obědvám, poslouchám music je asi půl jedný a to už se připravuju na tiskovku fotbalistů-celej žhavej- vycházím z redakce směr Intr, jdu spodem a vidím super scénu, mezitím v hlavě si vytvořím obrázek takový který chci...cvak...je to tam-pomyslím si- a celý happy přicházím na tiskovku






.....cvak cvak cváák a to už vylízám před Intr kde na mě čeká Markéta z kulutry a valíme na Špilas přefotit jednu výstavu-taky děsně zábavný-po cestě posbírám pár kaštanů a celý udychaní vystupujeme po všech těch schodech na místo určení. Fotky jsou za sklem-fakt super-tak sem se s tím nějak popral, sestupujeme po schodech a zase mě "praštila" do oka jedná proužková scéna tak mi to nedá a cvaknu ji taky:-)




a jen pro doplnění at nepíšu další článek den předtím jsem byl fotit na mámení Helenky Vondráčkový takže můj pohled na celý koncert je tu:-)) přiznávám...lehce matoucí-aby to nebyla taková nuda-

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Unknown řekl(a)...

jo, tak ta zluta je super. .fakt parada.. a pekny cteni