čtvrtek 27. listopadu 2008

Symbol Brna versus Lisabonská smlouva

Je pondělí a já nevím co bvy mě jako Brňáka jakožto občana ČR mělo víc znepokojovat, zbourání zimního stadionu, své doby slavný stadion a dá se říct i symbol Brna společně s historickýma budovama, nebo podepsání Lisabonské smlouvy na půdě Ústavního soudu v Brně. Ale pěkně popořadě, přesně v jednu hodinu byl osud zimáku spečetěn oficiálně, kdy podepsal Onderka jeho demolici a sám demonstarativně přiložil ruku k dílu. Ale zimák nečekal na odškrtnutí od radnice, protože demolice už začali. Onderka rozkřikoval cože to má být po zimáku. Kluziště pro mladé a prý nadějné hokejsty Brna. No jsem zvědav, každopádně abych jen nekritizoval tak sám jsem v zimáku v době jeho fungování nebyl ale tak nějak mě sentimentálně přirostl k srdci i když hyzdil svým vzhledem. Prý už pro Brno by nebyla výhodná rekonstrukce takže půjde k zemi. Nechcete někdo trabanta?!







...a pojďme se podívat dovnitř...









...trocha politiky...a následné ukázky jak se to má dělat...








Lisabonská smlouva...

...je úterý osm hodin ráno a já mrznu před ústavákem čekající na Pavlíka. Poprvý jsem na místě dřív než on a čekám na něj:). Všude plno policajtů, očekávájící příjezd prezidenta...do toho přichází partička Národní strany s transparentem proti Lisabonské smlouvě. Potom pár dědů s papírama. Policajti docela nervozní a odsunujou nás -nedočkavý- novináře, většinou bez většího efektu. Přijíždí první černé audiny ale to vystupuje Vondra apod. papalaši. Nakonec i s doprovodem několik audin přijíždí prezident. Vychází z vozu a novináři co byli na protější straně co já po něm chtějí fotku. Chcete fotku? Áááno? Tak prrosíím. zapozuje a valí do ustaváku. Lidi s NS mu tleskají, prý mu dokonce poslali dopis. Teďka pár fotek.







trocha formality:-)




1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

na půdě ústavního soudu se žádná smlouva nepodepisovala a ani podepisovat nebude...