úterý 11. listopadu 2008

Víkendovka

Prší.Je sobota ráno já se probouzím kolem deváté po tom co jsem si třikrát prodloužil budík. Vůbec se mi nechce jít fotit na vystaviště biketrial, zvlášť do toho deště. Rychle se nasnídám a to už před desátou zdravím securitáky na vrátnici-tento týden po třetí-. Jdu do pavilonu kde se má ono mistrovství odehrávat a po cestě docela dobře zmoknu-vzpomenu si na moje zimní boty co jsou v botníku-. Sotva udělám dvacet fotek mi volá Pavlík-se kterým mám víkendovou službu- že mám dojít k press centru že tam na mě čeká -jedná se o požár v Hustopeči, prej je někdo mrtvej-. Zbalím foták a vduchu si pomyslím že 20fotek mi stačí.







Celí zmoklí vyjíždíme z garaže, zapinám GPSku-cilová stanice Hustopeče-. Dojíždíme na místo-k malému baráčku- rozbité ohořelé rámy od okna. Venku před domečkem se poavujou ohořelý křesla a postavají policajti v pláštěnkách. Prší. Fotím ale nějak to neni ono tak přijdu k oknu a chci vyfotit vnitřek. Okamžitě ke mě stoupne jeden z policajtů ať to nefotím-poslechl jsem- ale nevěděl jsem proč. Jak jsem se později dozvěděl od Pavlíka byla tam ještě mrtvá stará paní která shořela v posteli. Pavlík mezitím nasbiral informace od sousedů a oznámil jako první tuto nehodu její sousedce se kterou chodila na základku.








Máme co máme a ještě víc zmoklí nasedáme do auta směr redakce. S Pavlíkem po cestě provozujeme možná až nevkusně pěknej černej humor ale jinak to snad ani nejde. Po cestě na dálnici sestřelili myslivci na dálnici nějakýho ptáka-taky fajn-.



V redakci udělám fotky, Pavlík článek a jedeme do dělňáku kde je nějaká výstava orchidejí-vopruz-. Nafotíme to a jdeme k Pavlíkovi dom kterej bydlí hnedka naproti. Celý rozesmátí z dělňasu mě provadí domečkem a nakonec s ním obědvám u jeho mámy, už se nedivím odkud má ten svůj neskutečnej humor:).






Celí zmožení z obídku si sedáme do sedačky a pouštíme si DVD, bohužel ve 3musíme vyzvednout Marketu z kultury a valit s ní k huse na provázku nafoti dizkusi s Havlem. S plným břichem vyrážíme...

O půl hodiny stepuju s Markétou před divadlem a čekáme na Lenku a na organizátorku celé akce která by nás měla usadit do pidi sálu. Stůl do T a ja sedím u vchodu takže nemám šanci nic kloudnýho nafotit pokud bude Havel sedět v čele jak jsem (správně) předpokládal. Zatímco se mi kolegové z lidovek a MF pošklebujou, já celej spocenej přemýšlím jak to vyřešit protože fotka má být na jendičku...ááááh krize. Havel přichází...cvak cvak...a hodinu a půl přemyšlení jak tomu borcovi co mi celou dobu cloní, na dálku useknout hlavu-bohužel telepatie mi ten den nějak nešla- takže značně zklamán se dizkuse ukončuje a Havel odchází. Nám nezbývá udělat to samé a poslechnout si poznámku od kolegy Toma " Tak co jak sis zafotil?":) No nic budu muset semka ještě zajít v 9hodin večer na představení kde by měl být taky Havel a nafotit ho během afterparty.Takže směr redakce,udělat kytky a ty srance nepoužitelný z diskuze.

Neprší. Po deváte hodině jdu do divadla a stojím na balkoně, nakonec to ale vzdám a sedu na schody a naproti mě celou dobu sedí Havel s Dášou. Jenže bohužel během představení mám zakázano fotit a nechci riskovat že mě vyhodí s jednou fotkou. Tak ceou dobu koukám jna to psycho divadlo a těším se až to skončí. Skončilo to po desátý a začiná after party, vytahuju foták...značně unaven začinám pořizovat fotky. Havel sem tam zavadí pohledem do objektivu-takže paráda- a já spokojeně ale unaveně odcházím domů se vyspat. Neprší...








...Poprchává a já se budím do šedivé neděle-klasicky- v devět hodin. O půl hodky později mě prozvání Vinchenzo(rozumějte Pavlík:) )a jedeme na prígl nafotit Geryho Fishera-vynalezce horského kola...Dorážíme do cílové destinace a cvakám šílence na kole. Večer ještě volejbal nafotit a hurá domů.

Za víkend si v pondělí beru volno a dneska jsem byl fotit v nemocnicích tak přidám nějakou galerku...docela psycho:)



















...nynější urazovka...





Žádné komentáře: